Değerli Hasta ve Hasta Yakınlarımız;

Hastalarımızın iyileşme sürecine olumlu etkisi nedeniyle hasta ziyareti kurumumuz için önemlidir. Öncelikle bu süreçte bize destek olduğunuz için teşekkür ederiz.

 

Ortak amacımız,

Hastalarımızın en iyi tedavi hizmetini alarak hastanemizden sağlıklı bir şekilde ayrılmasıdır. Bu nedenle ziyaret sırasında hastalarımızı korumak ve hastane enfeksiyonunu engellemek amacıyla kurallar belirlenmiştir. Bize ve hastanıza destek olmak amacıyla lütfen aşağıda belirtilen konulara hassasiyet gösteriniz.

Hastanemizde refakatçilerle ile ilgili düzenlemeleri

 

  • Hasta odalarında refakatçi olarak yalnızca bir kişi kalabilmektedir.
  • Hastanın refakati olmadığı halde hemşiresi ve doktoru birlikte refakat ihtiyacına karar verirse hasta yanına refakatçi olarak hastane içinden bir sağlık personeli sağlanabilir.
  • Refakatçi değişimleri ziyaret saatlerinde ilgili servis sorumlu hemşiresinin bilgi dahilinde yapılır.
  • Hastanın refakatçisi hastanemizde kaldığı süre içerisinde konuğumuz olduğu için hemşire ve hasta danışmanı tarafından kendisine gerekli bilgi sağlanır ve rahatı temin edilir.
  • Hastanın diyetisyen tarafından hazırlanan yemeği dışında arzu ettiği yiyecek içecek olursa hekiminin onayı dahilinde yiyebilir.
  • Hastanemize evcil hayvan kabul edilmemektedir.
  • 4207 sayılı kanun gereği hastanelerde kapalı veya açık alanlarda tütün ve tütün ürünlerinin kullanımı kesinlikle yasaktır.
  • Yemek saatleri; Sabah Kahvaltısı: 07:00-08:00, Öğle Yemeği: 12:00 -13:00, Akşam Yemeği 17:00-18:00 saatleri arasında verilmektedir.

 

Refakatçilerin uyması gereken kurallar:

 

  • Hasta odasını temiz ve düzenli tutunuz. Çöpleri çöp kutusuna atınız, tuvalet içerisine kağıt, pet vb. yabancı cisimleri atmayınız.
  • Hastane binası içinde yüksek sesle konuşulması yasaktır.
  • Gereksiz elektrik ve su kullanımından kaçınılır.
  • Refakatçi değişimleri ziyaret saatlerinde ilgili servis sorumlu hemşiresinin bilgi dahilinde yapılır.
  • Hastanızın sağlığı, rahatlığı ve temizliği açısından lütfen hasta yataklarına oturmayınız.
  • Hastane malzemelerine zarar vermeyiniz. Özellikle demirbaş malzemeleri hastaneden ayrılırken servis hemşiresine tam olarak teslim ediniz.
  • Refakatçiler doktor ve hemşire direktifleri dışında hastaya herhangi bir uygulama yapmamalıdır.
  • Hastaya bağlı bulunan ekipmanlara (serum, monitör, oksijen vb.) kesinlikle müdahale etmeyiniz.
  • İhtiyaç duyduğunuzda hasta yatağı başındaki acil hemşire çağrı zilini kullanarak hemşireyi çağırınız.
  • Teknik sorunlara neden olabileceği için hasta odalarında su ısıtıcısı vb. aletleri kullanmayınız.
  • Refakatçi hastanın sağlığı açısından herhangi bir sorun olduğu zaman öncelikle servis hemşirelerine bilgi vermelidir. Servis hemşirelerinin bilgisi dışında herhangi bir müdahalede bulunmamalıdır.
  • Hekim ve hemşire direktifleri dışında hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır. Refakatçi, hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder.
  • Refakatçiler el hijyeni kurallarına uymalıdır.
  • Enfeksiyon riski açısından hasta odalarına çiçek kabul edilmemektedir. Hastalarımıza gelen çiçekler lobideki Danışma Birimi tarafından kabul edilerek, taburculuk sonrası yine aynı birimden hasta ve /veya yakınları tarafından teslim alınmaktadır.
  • Hizmetlerimizle ilgili görüş, öneri, teşekkür ve şikâyetler hastanenin Hasta Hakları Birimi’ne yapılabilir.

 

Özellikli Hasta Gruplarının Bulunduğu Bölümlerde Refakatçi Kuralları: 

  • Özellikli hasta gruplarının (terminal dönem, geriatri, bağışıklık sistemi baskılanmış hastalar, istismara uğramış hastalar) refakatçileri hasta başında hasta özelliğine uygun kişisel koruyucu ekipman (maske, bone, vb.) kullanmalıdır.
  • Özellikli hasta gruplarının yanında refakatçi olarak kalacak kişiler; enfeksiyon hastalığı, ağır kronik hastalığı olan ve enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler olmamalıdır.
  • Özellikli hasta gruplarının refakatçileri hastanın güven duyduğu, alışık olduğu kişiler olmalıdır.
  • İzolasyon odasında tedavisi devam eden hastaların refakatçi ve yakınlarının hastanenin belirlediği gerekli izolasyon önlemlerine uyumlu olarak refakatlerine devam etmeleri gerekmektedir.

 

 

Geçmiş olsun dileklerimizle.   

 

 

 

  • KURUMSAL SÜREÇ BİLGİLENDİRMESİ
  • ANLAŞMALI KURUMLAR
  • VİZYON-MİSYON-DEĞERLER
  • BAŞKANIN MESAJI
  • HAKKIMIZDA
  • ORGANİZASYON YAPISI
  • ZİYARETÇİ KURALLARI
  • REFAKATÇİ KURALLARI
  • ÖZELLİKLİ HİZ. YÖNELİK BİLGİLER
  • HASTA HAKLARI
  • KALİTE YÖNETİMİ BİRİMİ VE ÇALIŞMALARI

Özel Göztepe Hastanesi, 1992 yılında hastalarını kabul etmeye başlamış ve İstanbul’un Anadolu Yakası’nın en köklü sağlık kurumlarından biri olarak hizmet sunumuna devam etmektedir. 2024 yılında Aksu Holding bünyesine katılan hastanemizin ismi Özel Aksu Göztepe Hastanesi olarak değişmiş ve alanındaki deneyimi ve güçlü kadrosuyla sağlık hizmetlerinde kalitesini artırarak sürdürecektir.

Güncellenme Tarihi: 01.05.2025 (info@aksugoztepehastanesi.com.tr)

Bizden Haberler

  • Ehliyet Sağlık Raporu Nedir? Kimler Alabilir? 8 Mart 2025
  • Port Kateter Nedir? Takılması, Bakımı ve Temizliği 8 Mart 2025
  • Port Kateterden Kan Alınması 8 Mart 2025
  • Diyabetik Ayak Tedavisi ve Cerrahisi 27 Şubat 2025

HASTANE İLETİŞİM BİLGİLERİ

Merdivenköy Mh. Şahika Sk.No:32

Yol Tarifi Al

Göztepe  İSTANBUL
info@aksugoztepehastanesi.com.tr
0216 565 40 65

SOSYAL MEDYA

 

KURUMSAL

Anasayfa

Hakkımızda 

Sağlık Rehberi

Basında Biz !

Anlaşmalı Kurumlar

Hekimlerimiz

Tıbbi Birimler

KVKK

İletişim

AKSU HOLDİNG İŞTİRAKİDİR.

WhatsApp Destek

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.Tamam